lördag 27 februari 2010

Toktrött

Vilken dag.

Haft en hyfsat lugn dag, för o vara lördag och sportlov dvs. Dagen avslutades dock med tre timmars övertid, då jag och den andra pistören Johan, samt en liftmekaniker som heter Erik, var ute för att leta efter 3 försvunna människor i trakterna utanför Älvan (för er som känner till området här i Stöten i Sälen..Det var LÅNGT utanför Älvan!). Jag är så sjukt trött nu så jag vet inte vad. Orkar inte ens skriva nåt mer om själva eftersöket. Men vi hittade dem alla tre, och de var väldigt trötta men oskadda. Bitvis pulsade vi i midjehög snö för att nå fram till dem... Jag ska va glad om jag orkar gå imorrn! Tre dagar kvar tills nästa ledighet..... hmm.

2 kommentarer:

  1. Oj vilket drama, vad läskigt, vad gjorde de där ute? Usch vad hemskt!

    SvaraRadera
  2. Bra att det löste sig! Ni har händelserika arbetsdagar iaf..

    SvaraRadera