söndag 21 februari 2010

Puh...

Måste säga att jag nog klarat mig igenom första sportlovsveckan ganska smärtfritt, endast jobbat onsdag-torsdag, 2 dagar av 7 möjliga. Låt mig säga såhär: tror det kan varit bra inför denna veckan, då det ser ut som jag endast kommer få en dag ledigt..... huuuaaa!

Ser inte fram emot detta.
Måndag= jobbig dag då precis ALLA ska ut i backen, eftersom det är första dagen efter ankomst.
Tisdag= Kvällsåk och sportlovsfestival = sen kväll.
Onsdag= ja då ska väl alla passa på o åka ifall de ska åka hem på torsdagen...
Torsdag= ledig dag! tjoho.
Fredag = jobbigt med mycket folk i backarna + kvällsåk....
Lördag= jobbig dag det med, brukar va mkt folk.(har jag tur får jag va ledig denna dag.....HOPPAS!)
Söndag = Bytesdag o förhoppningsvis hinner man andas ut lite.

Sen jobbar jag måndag och tisdag på det med veckan efter.... hmm. Bra med pengar iallafall :P får väl försöka se det positivt.

För övrigt är jag trött på detta skitvädret! Det blåser, snöar och är svinkalllt. Snö är bra, det andra kan slänga sig i väggen. Jag vill ha sooool nu, o lagom temperatur! '

Detta blev ett ganska bittert inlägg känner jag, hehe. Så bitter är jag inte. Än. Har ju faktiskt varit ledig tre dagar nu, bara slappat och tagit det lugnt! Idag har vi dessutom varit och fikat på Café Branten! Två trevliga själar som har öppnat upp det stället på nytt. Det gillas! :) Ruskigt gott kaffe har dom.

Ikväll ska jag laga god mat och baka kaka med trevligt folk, sånt gör mig glad!
Over n' out.

4 kommentarer:

  1. Det var lite bittert i början med det fick ett bra avslut:P låter härligt med lite fika.

    SvaraRadera
  2. Det verkar så mysigt där uppe!

    SvaraRadera
  3. Hoppas verkligen på bättre väder! Fast då blir det ioförsig ännu mer folk i backen ;)

    SvaraRadera
  4. Det ÄR mysigt här uppe! :) och självklart hoppas jag också på bättre väder! Allt känns så mycket roligare om det bara är sol :)

    SvaraRadera