tisdag 23 februari 2010

Festivalfeber

Idag har vi haft sportlovsfestival. Det är en liten tradition vi har här i Stöten i Sälen, att varje tisdag under de tre sportlovsveckorna bjuda på extra mycket aktiviteter för er gäster!

Det har visats upp pistmaskiner, snökanoner och skotrar. Kaisers skidbod har haft modevisning, Vargy (vår maskot) har vart uppe på scen och dansat och delat ut godis och priser till vinnarna av vår tipspromenad som gått under dagen. Dessutom har det varit hoppuppvisning av Malungs Freeridegymnasium på BigAirBagen! Kvällen avslutades med ett hejdundrande fyrverkeri :) Det är en riktigt rolig dag jag lägger bakom mig idag. Även om den även varit sjukt jobbig.... mycket saker ute i anläggningen och fixa med, en hel del skador, och nu dessutom en sportlovsfestival att hinna med också! Kan ju bara säga att min hjärna varit i lite smått kaos emellanåt :) Men allt har ändå gått väldigt bra! Tyvärr har jag inte hunnit ta en enda bild under kvällen... hoppas ni har överseende med detta!

Efter ett arbetspass på drygt 13 timmar fick jag äntligen parkera skotern, stämpla ut och gå hem. Och när jag kom hem hade min vän Jenny lagat lasagne åt mig och Johan!! Hon är bara för underbar!

Nu ska jag ta en välförtjänt dusch, sen krypa ner i sängen och familjemysa med Johan och hunden!

2 kommentarer:

  1. Det låter som en riktig håll i gång dag! Festivalen verkar kul, jag tar den nästa år :)

    SvaraRadera
  2. Oj, full fart! Då är det skönt att få komma hem och ta det lugnt.

    SvaraRadera