fredag 5 mars 2010

värda dagar i stöten i sälen

Har varit ledig tre dagar nu, sjukt underbart! Min vän Linnea (föredetta säsongare här i stöten!) har varit på besök sedan igår morse, och åker hemåt imorgon. Så kul o ha henne här!

I förrgår var vi ett gäng som drack lite och spelade vi plump och tv-spel hela kvällen :P jag vann på plump! mohaha. Igår åkte vi skidor och glassade runt mest hela dagen, var på afterski med Sonny Liston (första afterskin denna säsongen för min del....!), ute o käkade på Lyan, och sedan avslutades kvällen på Tipi! Kunde inte fått en bättre dag :) Eller avslutades och avslutades.....fortsatte med efterfest halva natten ;) Idag var jag dock aningens sliten.... Har ändå varit ute och åkt större delen av dagen, även om det blev många pauser, fikande och mycket solning :P men det gäller ju att njuta av det vackra vädret! Blev ett besök på afterskin även idag. Bra drag där!

Nu håller vi på och lagar mat, sedan får vi se var kvällen tar vägen.... tror det är många som ska upp till nattklubben och Tipi, så även Linnea! Vad det gäller mig har jag inte riktigt bestämt mig än, men lutar åt att stanna hemma....min stackars kropp suktar efter sömn!

Två ynka dagar kvar av sportloven 2010, det kommer va så GÖTT när det är slut och några lugnare veckor väntar oss! :)

1 kommentar: