torsdag 28 januari 2010

Familjen på besök

Nu har jag varit väldigt passiv med bloggandet senaste dagarna! Ber om ursäkt för detta.... ska försöka bättra mig. Men har haft mamma o pappa på besök här i Stöten Söndag-Torsdag (idag), så tiden har prioriterats till annat :) Har bland annat jobbat lite (för ovanlighetens skull..ehm.), gått mysiga hundpromenader, varit en sväng till Norge, gått på massage, ätit Sushi, och ätit fondue- och täljstensbuffé på restaurang Ladan här i Stöten! Kan rekommendera det sistnämnda, riktigt gott vare! Har aldrig käkat där förut.

Idag är jag nog tröttare än någonsin. Var en sväng till byn efter jobbet och somnade som en stock på vägen hem... vet faktiskt inte varför jag överhuvudtaget fortfarande är vaken! Nu blir det ett besök i duschen sen ska jag kasta mig i sängen.

5 kommentarer:

  1. "Störnings"folket tackar så mkt för dessa dagar, skönt att få rå om er för omväxlings skull:) Man behöver få tanka upp lite, på olika vis.. mysigt har vi haft det. Hoppas ryggen blivit bättre efter massagen, MEN glöm nu inte dina "övningar" som du har.. det ordnar sig:) Lille Herr Razzel blev glad att komma hem igen!? åt med vanlig aptit...
    Själva så är vi fortfarande mätta efter Ladan besöket, riktigt gott! måste prövas!

    Hem kom vi utan bekymmer:-)
    Kram på er!

    SvaraRadera
  2. Mysigt ni verkar haft det, så passande att du kunde jobba lite mindre när ni hade besök. Skönt att läsa att din mor och far kom hem utan problem, tänkte allt på dem när snön bara vräkte ner. P&K

    SvaraRadera
  3. Låter som att du haft några mysiga dagar :)

    SvaraRadera
  4. I norge handlade jag tomatost :D kolla mitt inlägg "Bilder från ett kärt besök" :)

    SvaraRadera