lördag 30 januari 2010

Dilemma?

Jag är faktiskt riktigt nöjd efter idag. Vet egentligen inte riktigt varför, men tror att det helt enkelt är för att jag har haft en lärorik dag :) Har inte hänt så jättemycket, 3 skador för min del. Men jag känner att jag lärt mig saker på alla tre omhändertagandena (långt jobbigt ord..?), och det känns så jäkla bra! Att lära sig och utvecklas är en bra känsla.

Ibland känner jag att jag skulle vilja skriva mer ingående om vissa skador, men detta är ett känsligt ämne.. Jag har hittills undvikit att gå in på några detaljer. Jag kan inte lämna ut information om någon eller en specifik skada, för att folk kan ta illa upp. Dessutom vill jag inte att folk ska tro att detta är ett nöje för mig på något vis... Självklart gillar jag inte när folk skadar sig! Men detta är ju mitt jobb, och tanken är väl att vi ska blogga delvis om vårt jobb, och delvis om allt annat runtomkring. Finns det något intresse bland er läsare att få läsa mer om skadorna? Isåfall får jag väl ta mig en funderare på hur man skriver om detta på en lämplig nivå.

Jag har för övrigt fått mina pjäxor fixade nu! Randoné-pjäxorna som jag jobbar i alltså. Tack för hjälpen Dalle!

Nu väntar jag bara att Johan ska komma hem, så vi kan gå till Lyan o äta!

3 kommentarer:

  1. Skulle gärna höra lite om skadorna, och kanske en liten miniguide i vad man ska göra om man själv eller någon annan i ens närhet skadar sig i backen eller offpist? :)

    SvaraRadera
  2. Jag tror inte du skulle ha några problem med att hålla det på rätt nivå... :)

    SvaraRadera
  3. Jag tror det kan vara intressant :)

    SvaraRadera