onsdag 20 januari 2010

Dagens glidare

Idag har jag glidit runt lite på de här feta laggen! Det vill säga mina jobbskidor :P fast jag är ledig idag. För övrigt var det ingen rolig åkning. Jag har förbannat ont i ryggen, det var dåligt i backen o sjukt dålig sikt. O nu har jag dessutom ont i benen och fötterna med. Ska iallafal på massage på Vattufjäll imorgon, hoppas ryggen mår lite bättre efter det! Blev tre åk på skidor och ett på brädan idag.

Jag har förresten en liten vädjan till personalen på Kaisers, finns det någon vänlig själ som är villig att hjälpa mig, jag har ett STORT pjäx-problem! All hjälp är välkommen. Hör av er! :)

Nu njuter jag av att bara vara ledig, blir nog en sväng till Tipi ikväll! Vilket inte händer alltför ofta när det gäller mig. Det gäller att passa på när man väl orkar!

4 kommentarer:

  1. Vad är ditt pjäxproblem då? Kom in så får jag titta vad som kan göras!

    SvaraRadera
  2. Tråkigt med ont i ryggen, hoppas att massagen hjälpte :)

    SvaraRadera
  3. Creds till Christoffer som hjälper en Stöten-kollega i nöd tycker jag!

    SvaraRadera
  4. tack för det christoffer! var dock inne på kaisers en sväng igår o pratade lite med johan, var meningen jag skulle kikat in me mina pjäxor idag men blev visst sjuukt mkt o göra hela dagen så det hanns inte med. försöker på nytt imorrn!

    SvaraRadera