måndag 14 december 2009

Trött, tröttare, linda.

Shit, det finns nog inte ord för hur mycket jag ser fram emot mina lediga dagar imorgon och på onsdag. Jag är så trött så jag inte vet var jag ska ta vägen. Har kommit fram till att jag varit ledig två dagar under de senaste fyra veckorna typ.... bra jobbat Linda! Konstigt att man blir trött då. Att dessutom Johan är ledig samma dagar som jag gör ju inte saken sämre. Detta kommer bli mysigt! Imorgon firar vi dessutom våran 1års-dag o flyr från Stöten ett litet tag ;)

2 kommentarer:

  1. Duktig, duktigare, duktigaste Linda.
    Det här klarar du galant.
    Ha en bra 1års-dag "skrotungar".
    Ses om några dagar/ Puss och kram Ulla

    SvaraRadera
  2. PERFEKT att du bloggar tycker jag! nu kan jag följa er :P

    Kram Camilla

    SvaraRadera