onsdag 30 december 2009

Nyår i Stöten!

Imorgon är det nyårsafton, en dag då jag egentligen skulle ha jobbat. Men nu har jag turen att få vara ledig! En tjej som jobbat tidigare som pistör här i Stöten hoppar in och jobbar för mig, så jag får en dag att umgås med min kära kusin Anni som kom upp till mig idag! Anni stannar tills lördag eller söndag, ska bli himla kul de. Dessvärre jobbar jag ju nyårsdagen....12-timmars pass dessutom eftersom vi har kvällsåk varje fredag (och tisdag). Hallelujah. Det lär bli en seg dag, så därfär blir det en lugn nyårsafton för min del. Men Brasset blir det såklart ändå, det är där det händer!

Är dessutom en hel del gammal personal uppe och hälsar på nu över nyår, bland annat mina närmaste kompisar från förra året :) rusktigt roligt och se dem igen! Känns liksom inte som vanligt o jobba i Stöten utan dem :( men men. Från januari och framåt kommer jag även plugga en kurs på komvux på distans, så då lär jag ha ännu mindre tid över till annat. Frågan är om man kommer hinna sova nåt? Det visar sig! Vill man så kan man.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar