onsdag 23 december 2009

Dan före dopparedan

Imorgon är det julafton! Känns lite konstigt. Även om det är mer julkänsla nu än jag nånsin haft i Stöten, så blir det ändå inte samma sak när man inte är hemma med familjen. Men jag är glad över att äntigen få fira jul med Johan! :) Ska bli så mysigt.

Igår tog jag premiäråk på brädan för säsongen! Nya bindningarna funka fint, men måste nog ställa om dem lite. Blev dock bara två åk...vädret var inte det bästa direkt! Man blir ju lite kräsen med åkningen när man bor här uppe ;)

Idag hr jag jobbat hela dagen, sjukt kul dag må jag säga! Har haft fullt upp, men lite sådär lagom mycket att göra. Har inte känt mig stressad, men har inte heller haft tid o sitta ner på i stort sett hela dagen :) Två mindre skador, annars bara massa annan småplock här o var! Vi madrasserade Paralellen på rekordfart tror ja :P fort gick det iaf. Och jag fick se Jerry köra tvärfast i ett dike med skotern, det var sjukt kul :P bild kommer senare.

Nu har vi lite julmys o get-together hemma hos oss i borlänge 7 :) ska väl fortsätta vara lite social kanske!

1 kommentar: