måndag 28 december 2009

Så dumt!

Jag råkade ha sönder Johans "dongel" till det mobila bredbandet idag :( Mycket dumt gjort!!! Råkade kasta en kudde på det o då vek sig hela skiten i 90 graders vinkel o sluta fungera.... så just nu har vi inget internet. Tills stackars mig får slänga ut 595kr på en ny jävla dongel! Sjukt ovärt. Jag blir lite trött på mig själv faktiskt. Men men....inte så mycket att göra åt saken va. Så tills vidare har vi lite begränsad tillgång till internet, just nu har jag lånat Fredriks. Han är snäll han!

Ingen som har en olåst dongel till salu här uppe?

För övrigt fick vi en spännande julklapp av Jenny idag, ett ananas-vin från Maui, Hawaii ! Ser fram emot att pröva det, tror det kan falla mig ruskigt bra i smaken! :)

2 kommentarer:

  1. Roligt skrivet! Se det positivt, var glad att det inte var något dyrare :)

    SvaraRadera
  2. tråkigt att lägga pengar på..

    SvaraRadera